Troje nas je: Pogodak – Kate Cooks 🌸

Dragi svi,

ovaj vikend donosim Vam nekoliko recenzija.

Iako mi je ostalo malo slobodnih trenutaka ovaj mjesec i vremena je bilo malo – za čitanje ga se uvijek našlo!

Vrijeme je da Vam ipak nešto i napišem o onome što sam pročitala.

Pred Vama je recenzija za treći dio trilogije Troje nas je. Knjiga se zove Pogodak, a autorica je Kate Cooks.

Ako već niste pročitali prva dva dijela ljubazno Vas molim da preskočite sljedeće rečenice. Teško je pisati o zadnjem nastavku trilogije bez barem malo govora o onome što se desilo. Ipak, bit ću misterioznija više nego što bih voljela da Vam ne uništim dojmove – ako baš želite čitati ovu recenziju.

Priča se nastavlja tamo gdje je stala u drugom nastavku serijala. Iako je situacija nesigurna, stvari naizgled krenu na bolje. Ipak, jedan član ovog trojca sve je manje siguran u isplaniranu mogućnost. U tom smislu ova knjiga nudi puno više unutarnjeg propitkivanja i analiziranja čitave situacije. Tako da, vi koji ste (poput mene) bili djelom razočarani nedostatkom unutarnje drame nekih od likova u prethodne dvije knjige sada ćete dobiti sve što ste željeli. Upravo radi toga ova knjiga mi je vjerojatno najbolji dio serijala. Stvari djeluju puno više realne zbog uvođenja novog problema u čitavoj priči. Meni osobno neke stvari napokon su dobile dublji smisao. A odnos triju likova napokon započinje svoju priču u stvarnom životu i onome kako stvari izgledaju izvan četiri zida. Knjiga je na izvanredan način produbila svaki od likova i njihove želje, razloge zašto su baš u takvom odnosu, a onda i probleme. Dobila sam i odgovor na pitanje je li doista moguće voljeti dvije osobe jednako. Moram priznati da je meni osobno to donijelo određeno razrješenje pitanja koje sam imala u glavi.

Stilski je knjiga vrlo slična kao i prethodne dvije ali osjeća se određeni razvoj kod autorice u tom smislu. Ne bih se nazvala nekim stručnjakom ali  s obzirom na količinu rečenica po kojima sam preletjela očima u proteklih godinu (i više) dana mogu reći da lako prepoznajem vješto pisanje. Vjerujem kako mi se, između ostalog, zato ovaj dio najviše i svidio. Autorica je više puta na divan način položila riječi i donijela nešto što nije samo priča nego i jedna lijepa proza

Za kraj ću Vas zaintrigirati jednim citatom, a Vi razmislite kako biste Vi odgovorili na ovo pitanje?

„Hm. Nisam o tome razmišljao. Želim li da moja cura uživa u seksu s mojim dečkom? Uh.“

Od mene 5 ⭐! A vi mi javite dojmove.